2008年8月10日 星期日

教籃球係解決問題 - 科技和訓練

我們已經進入了高科技的時代,但教波,大部份還是那種空手入白刃的年代,一個哨子走天涯。

"講極都唔明,你蠢唔蠢d呀﹖" 指著學生罵,話佢地唔明,自己又試範唔到。

十二個人用一個籃球,全隊練排隊多於一切。

每次比賽鬥波,叫學生帶一件深一件淺色波衫,但係永遠都有人唔記得,結果到比賽時,或一些需要對賽的訓練時,就認唔到人,有球証都好難吹。

咁樣的訓練,今日唔得啦。

其實教波真係好難,不過我最鐘意做一些難的東西。

1. 我教波唔單止會錄影,仲係用高速攝錄機。
2. 我除了會試範外,我還會帶埋電腦,即時俾同學睇下NBA的球員係點做。
3. 我的教會球隊有一條規則,每人帶一個波,否則唔駛黎。
4. 我試過買號碼布用來訓練,但係唔見哂,今日我會帶色帶,方便攜帶,唔見左又唔會咁貴,洗都容易d。

教波其實就係解決問題,能夠解決越多的問題,便越能夠教得好。

今日我做左一個小小的創舉,就係為我的學生每人做左一個網上的硬碟,每次我錄影完之後,他們可以在網上download 檔案看到自己的教案、影片、訓練計劃等,但係又唔會俾其它人見到,因為有密碼。

這省卻了我燒碟或複制的時間,最重要的是同學越早看自己的動作,越能明白自己的問題。省卻了因此而要延誤的時間。

今天我的學生可以在全世界,只要有網絡的地方,都可以睇番自己的射波動作,溫習我俾他的筆記,你說係唔係幾好﹖

俾個 login account 你入去望下,

Reboundminsitry web hard disk address
Login name: guest
Password: guest

但係所有 file 都唔會load得到,我Block 左。如果有一天你做左我私人學生,咁你就會有自己的戶口啦。

沒有留言: